Come n' Join

Friday, October 28, 2011

dimanakah palestine?

dimanakah palestine?
saya menerima satu email daripada salah seorang supplier berkenaan Teluk Aqaba. keindahan dasar teluk sungguh cantik.

Tapi saya terkejut apabila fakta tentang kedudukan teluk Aqaba, hanya empat negara bersempadan yang disebut iaitu Israel, Jordan, Mesir dan Arab Saudi. Dimana Palestin, sedangkan teluk Aqaba adalah bersebelahan Palestin?

Dalam salah satu slide tersebut ada menunjukkan teluk Aqaba bersebelahan dengan Israel? mungkin kesilapan orang yang mengemukakan slide tersebut (dalam pikiran saya)


Lantas saya buka Google Maps dan dalam bahagian "Carian" (search), saya menaip "Palestine". MasyaAllah. "Palestine" tidak wujud dalam carian google maps. Hanya ada cadangan "Palestine Hotel".


Apa yang terjadi sebenarnya? Bumi Palestine dilupuskan dari peta dunia oleh Yahudi Laknatullah. Tambah menyedihkan Palestine hanya tinggal Gaza yang dipisahkan oleh tembok Yahudi (di dalam Google Maps ditandakan garisan putus2 dan ditandakan sebagai "1950 Armistice Agreements Line")


Lihat betapa dunia sedang dikawal oleh Yahudi. Dahulunya negara Yahudi sebesar Gaza, sekarang Palestin pula yang tinggal sebesar Gaza.

Wahai umat Islam bangkit dan sedarlah, Yahudi sentiasa memusuhi umat Muhammad S.A.W. bangkitlah dengan Islam

No comments:

Post a Comment